בתי אבות בקרית חיים

בתי אבות בקרית חיים – בהתאמה אישית לצרכי ההורה

בצפון הארץ ובקריות תוכלו למצוא בתי אבות רבים הנותנים מענה נרחב למגוון אוכלוסיות במצבי בריאות משתנים. בתי אבות בקרית חיים בסביבת המגורים המוכרת של ההורה יבטיחו מעבר חלק של ההורה מבלי להזיז אותו מהסביבה המוכרת.
בצפון הארץ תוכלו למצוא : בתי אבות בחיפה , בתי אבות בקרית יםבתי אבות בקרית מוצקין ועוד.
בהתאמה לצורך הרפואי של ההורה. בתי האבות מקפידים על העסקת צוותים מקצועיים שיתנו מענה רפואי וטיפולי חם ואוהב.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

איך מחליטים שהגיע הזמן לחפש בית אבות להורה?

כשמגיע הזמן להחליט האם להישאר בבית באופן עצמאי או לעבור לבית אבות ניתן להבין כי הקשיש נקלע ללא מעט לבטים ומחשבות בנוגע למעבר. ראשית, אם מדובר באדם שכבר אינו יכול לקבל החלטות שקולות בעצמו, הרי שילדיו יצטרכו לקבל את ההחלטה עבורו והיא ככל הנראה תהיה מעבר לבית אבות סיעודי עם איכות חיים טובה ככל שניתן להעניק לדייר. במידה והוא יכול לקבל את ההחלטה בעצמו הרי שיש כמה דברים חשובים שהוא ככל הנראה יבדוק טרם כניסה לבית האבות.

בתי אבות בקריית חיים – חיי חברה

הדבר הראשון שיהיה חשוב לקשיש ככל הנראה הוא מי הולך לגור אתו: האם מדובר באנשים בעלי צורך סיעודי מלא שבקושי מתפקדים? האם באנשים נכים? האם באנשים שקולים כמוהו שהוא יכול לבלות אתם, לדבר, לשתף ולהרגיש נוח יותר? כמו כן במידה והוא מדבר בשפה מסוימת בלבד: לדוגמה רוסית, ערבית, רומנית וכו’ – הרי שחייב להיות במקום אנשי צוות הדוברים את השפה (לפחות חלק מהצוות) על מנת להעניק את השירות המתאים ביותר.

בתי אבות בקרית חיים – הנושא הרפואי

האם יש במקום רופא מקצועי מוסמך וזמין למקרה הצורך? האם יש שירותי חירום רפואיים במקום? האם בית האבות ידאג לכל התרופות הנדרשות ולא יעגל פינות? ועוד.

פעילויות ומתקנים:

לבסוף, מגיע החלק המהנה שהוא מה שממלא לנו את הלו”ז היומיומי שלנו. האם יש במקום בריכה? אילו פעילויות יש? האם יש טיולים במהלך השנה? איך הצוות במקום? ובנוסף תמיד טוב לנסות ולהשיג המלצות על המקום מדיירים בהווה ובעבר ומבני המשפחה שלהם.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776