בתי אבות בקרית ים

בתי אבות בקרית ים – להשאר בסביבת המגורים המוכרת

קשישים רבים המתבגרים ויוצאים לבתי האבות מעדיפים להשאר סמוך לסביבת המגורים המוכרת שלהם. בתי אבות בקרית ים נותנים מענה לאוכלוסיה המתבגרת בסגנון בית האבות ובסוגי המחלקות שמאפינות כל בית אבות.
כדי לבחור את המקום הנכון להורה צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים ושיקולים תקציביים היות שהיכולת לממן תא בית האבות וגובה המימון שלו אתם זכאיים ממשרד הבריאות ישפיע על ההחלטה שלכם.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

אולי יעניין אתכם :
בתי אבות בישראל – מה ההבדל בין סוגי בתי האבות? קרא עוד
השתתפות הילדים במימון בית האבות. קרא עוד

קרית ים – עם הפנים לגיל השלישי

זהו חלום שמתגשם לאנשים שיודעים מה הם רוצים, לבלות את שנות הפרישה שלהם מוקפים באנשים טובים כמוהם. בתי אבות ברית ים מאפשרים לכם לחיות בקהילות של פנסיונרים כמוכם, שאתם יוכלו לבלות את השנים הכי יפות שלהם. כשאתם מכינים את עצמכם לרגע הפרישה חשבו על הקהילה המשפחתית והחמה שמחכה לכם. שם תמצאו אנשים בעלי תחומי התעניינות בדיוק כמוכם, שרוצים לעסוק בתחביבים ובעיסוקים מהנים כדי ליהנות מכל רגע מבלי לטורח יותר לעבוד או לדאוג לאחרים. הרווחתם זאת בזכות, אז למה לא ליהנות מזה?

בתי אבות בקרית ים עם צוותים תומכים

תמיכה ותחזוקה ואווירה נעימה הם השיקולים הכי חשובים לבחור בתי אבות בקרית ים, שבהם תרגישו נוח ורצויים מאוד. שם תמצאו חברים חדשים או אפילו כאלה שהכרתם, וצוותי כוח אדם שידאגו לכם בדיוק כמו למשפחה. אתם כבר לא מנקים את הבית אלא רק מסדרים את החפצים שלכם כפי שאתם רוצים, נהנים מעיצוב פנים נוח ונעים, מתקנים וציוד שנחוץ לכם כדי להרגיש בטוחים בכל תנועה, וחדרים שבהם תוכלו לבלות ברוגע ובנעימות.

ארוחות ופעילות חברתית

פעילות חברתית ועיסוקים שונים כמו חוגים ואמנויות מחכים לכם בבתי אבות בקרית ים, לכל מי שמחפש כיצד למלא את שעות הפנאי בנוחות. תיהנו גם מבידור ומהווי, מארוחות מזינות וטעימות ומחגים ואירועים בכל השנה. הקהילה שמחכה לכם בבית האבות היא המשפחה שמתווספת למשפחה שכבר יש לכם, עם חברים חדשים.

בתי אבות בחיפה ובסביבה

במידה ולא מצאתם בקרית ים את בית האבות העונה על הצרכים של ההורה, נוכל לסייע לכם בבדיקת בתי אבות בחיפה. כאלו שנמצאים במרחק נסיעה למשפחות ועונים לצורך הרפואי של ההורה ומתאימים לתקציב שלכם.

בתי אבות סיעודיים בקרית ים

מחפשים בית אבות סיעודי להורה? מתלבטים ולא יודעים איך לבחור את בית האבות המתאים? קוד פלוס דואגים להורים ולמשפחות נוביל אתכם בתהליך בצורה בטוחה אל הבחירה המתאימה, תהליך מקצועי וללא עלות להורה ומשפחתו
איך בוחרים את המיקום הגיאוגרפי של בית האבות? לרוב נבחר אחת משתי אפשרויות: 1. נשאיר את ההורה בסביבת המגורים הטבעית והמוכרת סמוך למקום מגוריו הנוכחי. 2. נבחר מקום שנמצא ליד אחד מבני המשפחה שיהיה זמין לביקור ולטיפול בהורה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776