קוד משרד הבריאות בדיקה ללא עלות

הנושאים שכל משפחה צריכה להכיר בבדיקת קוד משרד הבריאות:
1. מה זה קוד משרד הבריאות?
2. איך מקבלים קוד ומה הפרוצדורה?
3. מהו גובה המימון שההורה והמשפחה זכאים?
4. למה חשוב להיעזר בחברת השמה בתהליך?

במסגרת הסיוע והייעוץ שמספק "קוד פלוס", אנחנו שואפים לעזור לכם למצוא עבור יקירכם לא רק את הפתרון הטוב ביותר עבורו – אלא גם זה אשר ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר, ולא ידלה מכם משאבים והוצאות כלכליות רבות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

אם אתם מבינים כי המוסד הדרוש עבור יקירכם נמצא מעבר ליכולות הפיננסיות שלו או שלכם, המטרה שלכם תהיה השגת קוד משרד הבריאות. "קוד פלוס" יוכל לקבוע עבורכם יעוץ והכוונה אישית אשר תעזור לכם להגיע ליעד המיוחל ולקבל לידכם את "קוד משרד הבריאות".

מהו קוד משרד הבריאות ?

קוד של משרד הבריאות הוא אישור כי המדינה תשתתף בעלויות השהות במוסד סיעודי המתאים למצבו הבריאותי של יקירכם. את "קוד משרד הבריאות" תוכלו לקבל מטעם משרד הבריאות, ובאמצעותו לממש את זכותכם לסיוע כספי מהמדינה – מימון חלקי או מלא בהוצאות האשפוז.

כיצד מקבלים את הקוד של משרד הבריאות?

משרד הבריאות מתנה את קבלת "קוד משרד הבריאות" בקריטריונים רבים, ביניהם:

  • ההורה המבוגר צריך להיות מוגדר באופן רשמי כחולה סיעודי או כתשוש נפש, מצבים רפואיים בהם הוא אינו מסוגל לדאוג לעצמו, ולכן זקוק לעזרה והשגחה מקצועית עבור הקיום היומיומי שלו.
  • הקשיש ובני משפחתו הנם במצב כלכלי או סוציאלי אשר לא מאפשר להם לממן את הוצאות השהות במוסד הסיעודי.
  • לקשיש או בני משפחתו מחזיקים בכל המסמכים הרלוונטיים למצבו של הקשיש (דו"ח של עובדת סוציאלית, חוות דעת רפואיות לגבי מצבו הרפואי והנפשי של הקשיש, אישורי הכנסה של הקשיש ובני משפחתו ועוד).
  • המוסד הרצוי עבורו הוא מוסד אשר פועל ברישיון של משרד הבריאות.

קוד פלוס – הדרך המהירה אל הקוד ועזרה במימון בית האבות

תהליך קבלת האישור אל מול משרד הבריאות הוא תהליך המלווה בהמון בירוקרטיה: קל מאוד להתבלבל בדרך, לשכוח להוציא את אחד האישורים או לעבוד קשה להשגת מסמך כלשהו – רק כדי לגלות אחר כך כי הוא אינו עומד בדרישות המחמירות של משרד הבריאות.

היועץ האישי של "קוד פלוס" מיומן בליווי וייעוץ משפחות על כל ההיבטים השונים של "קוד משרד הבריאות".
הוא עזר לעשרות משפחות להתמודד בהצלחה מול שלבי האישורים השונים, ואפשר להם להעביר את בן משפחתם המבוגר למוסד המתאים לו. את הניסיון הזה הוא מעוניין להעניק לכם ללא תשלום.

הייעוץ המקצועי של "קוד פלוס" כולל ליווי אישי בכל אחד מהשלבים – החל משלב הבדיקה הראשוני, הגשת הבקשה אל מול משרד הבריאות – ועד לרגע שבו תזכו מאיתנו לחדשות הטובות ותתחילו לקבל את הסיוע הכלכלי המגיע לבן משפחתכם ולכם.

מימון בית אבות משרד הבריאות – איך זה עובד?

בתהליך הבדיקה של בית האבות עולה שאלת המימון. מי  מממן מוסד סיעודי? ההורה? הילדים? האם מגיעה עזרה או סיוע מהמדינה בנושא? צוות היועצים של קוד פלוס ידע לכוון אתכם בכל התהליך ולהבין איזה סכום צריכים המשפחה וההורה לשלם וכיצד להגיש בקשה לזכאות במימון בית האבות.
נוכל לייעץ לכם ולכוון בכל מה שקשור למימון בית אבות משרד הבריאות – כיצד עובד התהליך? מתי והאם אתם זכאים לקבלת סיוע כספי.

למה חשוב לעבוד מול חברת השמה בתהליך?

משפחות הנמצאות בתחילת הדרך של תהליך מציאת בית אבות להורה זקוקות במקרים רבים למימון בעזרת הקוד של משרד הבריאות.
כחברת השמה לבתי אבות ותיקה ומוכרת נוכל לסייע לכם לקצר את הזמן בטיפול בקבלת הקוד ואף למצות בצורה המקסימלית את גובה הזכאות.
התהליך שתעברו איתנו החל משיחת הטלפון הראשונה בה נאסוף את כל הפרטים הרלוונטיים לתהליך העבודה מול משרד הבריאות ועד לקבלת האישור לגובה הזכאות הינו מקצועי ובאחוזים גבוהים של הצלחה לקבלת זכאות בקבלת הקוד.
לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

קוד משרד הבריאות – גובה השתתפות הילדים

במקרים רבים כאשר אנחנו בוחרים בית האבות להורים שלנו אנחנו צריכים לדעת שכחלק מהשלמות התשלום על בית האבות יבקשו מהילדים להשתתף בתשלום. מהו גובה השתתפות הילדים מהתשלום החודשי ואיך מחשבים את הסכום? כמה עולה בית אבות סיעודי
לצורך כך תתבקשו להמציא מסמכים עבור ההורה עם מצב החשבון ואם יש או יהיו נכסים שיכניסו דמי שכירות כך שסכום המענק החודשי יופחת.

איך אוכל לבדוק את הזכויות שלי מול משרד הבריאות האם קיים מחשבון קוד משרד הבריאות?

חלק מתהליך חיפוש בית האבות עובר בבדיקה של המצב הכלכלי של ההורה והמשפחה וזאת כדי לבדוק האם ההורה זכאי להשתתפות במימון בית האבות. תוכלו לבצע בדיקה כזאת בעזרת מחשבון קוד הבריאות או בתהליך אישי בליווי אישי שלנו מול משרד הבריאות.
נדע לסייע ולכוון אתכם באיסוף המסמכים והנתונים הרלוונטיים לצורך בדיקה מעמיקה של הנושא.

קוד אשפוז סיעודי לבתי אבות

מושג נוסף שתתקלו בו בבדיקת בתי האבות הוא "קוד אשפוז סיעודי" או "קוד סיעודי" שהם למעשה מילים נרדפות לקוד משרד הבריאות. 
במידה והגעתם לסיטואציה שההורה זקוק לאשפוז ממושך בבית אבות סיעודי לצורך קבלת הטיפול המיטבי, כזה שלא יוכל לקבל בביתו לאורך זמן.
לצורך כל הבדיקות בנושא תוכלו למצוא מידע באתר משרד הבריאות או ליצור עם היועצים של קוד פלוס דואגים להורים קשר כדי שנוכל ללוות אתכם בתהליך בצורה מקצועית וללא עלות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776