בתי אבות בשרון

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

איזור השרון נותן מענה לאוכלוסיה המתבגרת בתחום הדיור והבריאות. החל מדיור מוגן או באחד מרשימת בתי אבות בשרון הכוללים את שלל המחלקות המטפלות בהתאם למצבו הבריאותי של ההורה.
בחירת בית אבות להורה נבדקים מספר פרמטרים כמו הסטטוס הרפואי שלו, הנושא התקציבי ואופציות המימון של המשפחות מול משרד הבריאות בבדיקת זכאות ללא עלות של קוד משרד הבריאות. ובנוסף גם המיקום הגאוגרפי הוא פרמטר שצריך לקחת בחשבון בבדיקת הבית המתאים.
האם לבחור בית אבות בעיר מגורי ההורה וכך שיישאר בסביבה הטבעית שלו או לבחור בעיר אחרת שבה מתגוררים בני המשפחה שמטפלים בהורה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בתי אבות בשרון – איך בוחרים?

אחרי שהבנו את הסטטוס הרפואי של ההורה והתקדמנו בבדיקת הזכאות למימון אנחנו מתקדמים לשלב המיקום הגאוגרפי. במידה והחלטנו שהבחירה תהיה באיזור השרון המטרה היא למצוא את בית האבות שיש לו את המענה הרפואי המתאים לצרכי ההורה. בשלב הזה נוכל לסייע לכם לבחור את הבית המתאים ביותר להורה, כזה שתוכלו להיות רגועים שיקבל את הטיפול ההולם.

מעוניינים בסיוע בתהליך? מתלבטים באיזה בית אבות לבחור להורה? צרו קשר ונשמח לייעץ לכם בתהליך.

מה גובה התשלום על בתי אבות בשרון?

בתי אבות בשרון ובכלל בישראל נחלקים למספר קטגוריות, לאחר שבדקנו את הזכאות נוכל לדעת מה הסכום אותו אתם וההורה צריכים להשלים בגין התשלום החודשי. גובה התשלום משתנה ותלוי במספר פרמטרים שאותם נבדוק בתהליך הבדיקה ותלוי אף במצבו הרפואי של ההורה.
במקרים רבים נדרשות המשפחות וההורה להשלים סכומים גבוהים ואז נחפש במידת הצורך מקום שיעמוד בדרישות הרפואיות שלהם זקוק ההורה ויתאים ליכולות הכספיות של המשפחות.

קוד פלוס – השמה לבתי אבות ללא עלות

לסיכום, חשוב מאוד להעזר במומחה בתחום ומכיר את כל בתי האבות באיזור השרון ובכל אחד אלו מחלקות קיימות ויתאימו למצבו הרפואי של ההורה.
אנחנו בקוד פלוס נתקדם אתכם יד ביד בתהליך המורכב רגשית ומעלה נושאים רבים לדיון שבהם צריכים לקבל את ההחלטה הכי טובה להורה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

איזורי הפעילות שלנו בשרון
בתי אבות ברעננה | בתי אבות בכפר סבא | בתי אבות בהרצליה 
בתי אבות בנתניה | בתי אבות ברמת השרון | בתי אבות בהוד השרון