אודות קוד פלוס – אתכם לאורך כל הדרך

אודות

אנחנו "קוד פלוס – דואגים להורים"": קבוצה המורכבת מיועצים אישיים בעלי היכרות ארוכת שנים עם המערכת הגריאטרית. יש לנו נסיון רב בייעוץ וליווי בתחום בתי האבות וסיוע בצרכים הקשורים לזקנה. כל אחד מאיתנו סייע לקשישים לבצע מעבר מוצלח לבית אבות או מוסד מתאים אחר, אשר עונה על הצרכים החדשים שלהם אך עדיין מאפשר להם לחיות את חייהם בכבוד ושלווה.

אין מנוס מכך שביום אחד הסביבה הישנה של ההורה מבוגר כבר לא תתאים לו: בין אם מדובר בבית שכבר אינו מונגש למגבלות שלו, או מצב רפואי שדורש טיפול ספציפי. במקרה זה "המכנסיים" של המבוגר האחראי עוברים אלינו – הילדים של ההורים המבוגרים. מוטלת עלינו המשימה למצוא עבורו את הפתרון המתאים, כשאותה משימה מביאה עמה לעיתים קרובות גם נטל כלכלי שלא פשוט לחיות עמו. לא רק הדרישות הכלכליות של הסביבה החדשה, אלא החיפוש אחר בית האבות המתאים ביותר אשר עלול לגרום לכם לבצע הוצאות לא נחוצות.

יחס אישי ומקצועי בהשגת קוד משרד הבריאות

אנחנו מתמחים בליווי מקצועי של משפחות בדרך להשגת "קוד משרד הבריאות" – סבסוד מטעם משרד הבריאות אשר מוענק לקשישים במצבים רפואיים מסוימים עבור שהות במוסד רפואי המתאים למצבם. נוכחנו לדעת כי השגת קוד משרד הבריאות יכולה פעמים רבות להשפיע לא רק על ההורה המבוגר אלא גם על בני משפחתו. יש משפחות אשר בהעברת יקיריהן למוסד מתאים לוקחות על עצמן נטל כלכלי שהן אינן ערוכות להתמודד איתו, ובמקרים אחרים – נאלצות לוותר על להעניק לבן המשפחה האהוב שלהם מקום עם התנאים המתאימים לו. השגת הסבסוד מהמדינה תפתח בפניכם את הדלתות לפתרונות הטובים ביותר המוצעים כיום, ותעזור להבטיח כי ההורה שלכם יעבור למקום הטוב ביותר שהוא יכול להיות בו.

אמנם אנחנו "קוד פלוס – דואגים להורים", אך באותה המידה המטרה שלנו היא לדאוג גם לכם: הילדים של ההורים המבוגרים. מעבר של יקירנו לבית הורים חדש משפיעה בהמון צורות גם על אורח חיינו: בעיקר מבחינה כלכלית אך גם מבחינות אחרות, כמו שינוי בקרבה הגיאוגרפית ובעיקר המון חרדה ודאגה שמתווספות לחיינו. היועץ האישי שלנו בא לשנות זאת: באמצעות ליווי אישי מקצועי ומנוסה, תוכלו לקבל מידע מהימן על כל האפשרויות הקיימות היום שמתאימות ליקירכם. היועץ האישי יעזור לכם להשיג סיוע במימון השהות במוסד לאזרחים ותיקים, וידע להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר שיענה על כל הדרוש במסגרת המימון שהוענק.