בתי אבות לעצמאים

בתי אבות לעצמאים – איך מוצאים את הכי טוב להורה?

בתי אבות לעצמאים בארץ נותנים לקשישים מגוון גדול של שירותים. נותנים ארוחות מסביב לשעון טיפול צמוד של רופא ואחות טיפול סיעודי למי שצריך  אבחון וטיפול פסיכוגריאטרי למי שצריך ועוד מגוון שירותים. יש בתי אבות גם לקשישים שהם עדיין עצמאיים אלה קשישים שאינם צריכים עזרה בתפקוד היומיומי שלהם יכולים לאכול לבד , להתלבש לבד ללכת שירותים לבד ובאופן כללי לתפקד לבד.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בדיקה לאיזה בית אבות מתאים ההורה המבוגר

כאשר אדם מופנה לבית אבות. יש להעביר את ההורה המבוגר בדיקות שונות. בודקים את רמת התפקוד שלו כדי לראות לאיזה מחלקה בבית אבות הוא משתייך. אם הוא עצמאי סיעודי תשוש . איך הוא מוגדר ולאיזה מחלקה בבית האבות הוא יכול להתאים. האם מתאים לבתי אבות לתשושי נפש או למחלקות סיעודיות?
ברחבי הארץ פזורים בתי אבות, לא בכל בתי האבות יש את המענה לכל המחלקות שתחפשו ולכן בבדיקת הנושא חשוב לודא את סוג הטיפול לו זקוק ההורה ומשם להבין האם בבתי האבות שאתם פונים קיימות אותן מחלקות והאם סוג הטיפול ניתן בהם.

למה קשישים עצמאיים הולכים לבית אבות?

גם קשישים עצמאיים הולכים הרבה פעמים לבתי אבות שיש בהם גם מחלקות אחרות. מתוך מחשבה שחלילה התפקוד יפגע אז בית אבות יוכל לתת מענה גם במצב רפואי ירוד יתר. אם כך למה אנשים עצמאיים הולכים לבית אבות? הם עושים זאת מסיבות שונות יש קשישים עצמאים רוצים ללכת לבית אבות ‏מפני שמרגישים עייפים רוצים שיטפלו בהם ויקלו עליהם על התפקוד היום יומי.

מציאת חברה ופעילויות

יש קשישים שמרגישים בודדים לגור לבד בדירה רוצים להיות בחברה. יש קשישים שרוצים את הפעילויות שיש בבית אבות יש בתי אבות שיש בהם פעילויות מאוד מהנות מקהלות החוגים ריקודים ועוד שאר פעילויות מהנות יש בתי אבות פרטיים יוקרתיים ונעימים ברמה של מלונות ממש.
בתי האבות שנמצאים במגמת שיפור ובמגמה של פניה לקהל הגיל השלישי משקיעים בפעילויות ביום יום שמעבר למעטפת הטיפולית/רפואית יקבלו ההורים גם מעטפת חמה של פעילויות וקשרים חברתיים.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776