חברות השמה לבתי אבות ייעוץ אישי ללא עלות

חברת השמה לבתי אבות – הדרך הנכונה לבחור את המקום המתאים להורה

ברחבי המדינה פזורים בתי אבות רבים בערים, בקיבוצים ובמושים ולכל בית אבות יש את הייחודיות שלו הן בצד הטיפולי והן בצד החברתי והפעילות היום יומית. לרוב שמשפחה מגיעה להתמודד עם בחירת בית האבות זו החלטה מהירה שתלויה בפרמטרים רבים כמו מקום גיאוגרפי, מספר הילדים ומי יהיה הגורם המרכזי בטיפול/ביקורים ועוד ולכן כדי לקבל החלטה מושכלת ונכונה עבור ההורה נכון לגשת לתהליך עם חברת השמה לבתי אבות. כזאת מקצועית ועם צוות יועצים גריאטריים שידעו לסייע לכם בבחירה.

למה אנשים חוששים מחברות השמה לבתי אבות?

לפני החלטות חשובות בחיים שלנו, אנו נוטים להסתמך על יכולת האבחנה ועל מחקרים שאנו מבצעים בעצמנו. עם זאת, יש כאלו אשר מרגישים כי מידע זה מספיק עבורם גם כדי לבצע את ההחלטה אודות בית האבות המתאים עבור בן משפחתם המבוגר. לאחר שהם מבינים כי יקירם זקוק לפתרון חלופי למצבו החדש, הם מעדיפים לקחת את האחריות על עצמם ולבצע את תהליך ההשמה לבית האבות באופן עצמאי – במקום לערב חברת השמה בחייהם הפרטיים.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

במרבית המקרים המחקר העצמי מוביל מיד לחסמים בירוקרטיים, או חלילה להחלטות אשר בטווח הארוך מתגלות כשגויות. כיוון שמדובר על הבריאות ואורח החיים של ההורה המבוגר שלנו, בחירות אלו עלולות לפגוע באורח חייו התקין ובבריאותו.

זאת הסיבה שבחרנו להקים את "קוד פלוס – דואגים להורים": אלטרנטיבה אישית ואינטימית שנועדה לעזור לכם לעבור בקלות את תהליך ההשמה לבית אבות של יקירכם ובנוסף לדאוג לצד הכלכלי עם בדיקת הזכאות של ההורה לקוד משרד הבריאות.

היועץ האישי שלנו מיומן בהתמודדות עם המערכת הגריאטרית, ובעל רזומה מרשים של סיפורי הצלחה במציאת פתרון עבור עשרות קשישים שמצאו את המקום המושלם להתחיל החיים החדשים שלהם, או את הפתרון הטוב ביותר עבור מצבם הרפואי. הניסיון הזה בא לשרת אתכם, ולתת לכם את ההרגשה הטובה ביותר גם במהלכם של האתגרים והמאמצים הנפשיים שבאים עם המעבר. המטרה היא לעזור לא רק ליקירכם אלא לכל המשפחה לעבור בקלות את תהליך ההשמה בבית האבות.

ייעוץ אישי לבתי אבות – וגם לכם

אצלנו ב"קוד פלוס" היועץ האישי ייקח על עצמו את המשימה למצוא ליקירכם את המקום שיתאים לו בצורה הטובה ביותר. במסגרת תהליך הייעוץ היועץ האישי יחקור את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון – ביניהם המצב הרפואי והטיפולים הדרושים, שגרת החיים של ההורה המבוגר, מצב כלכלי, תחביבים ופעילויות בשעות הפנאי, קרבה לבני משפחה וחברים וכו' – וימצא את הפתרון המתאים אשר ייתן את המענה הנכון עבור כל אלו.

במהלך הייעוץ האישי של "קוד פלוס" אתם תזכו לא רק לתחושת הקלה ולביטחון, כשהמשימה של מציאת פתרון אלטרנטיבי ליקירכם תעבור לידיו המיומנויות של היועץ המקצועי שלנו; אנו רוצים שתראו ב"קוד פלוס" כאוזן קשבת וככתף תומכת עבורכם בתהליך הלא-פשוט.

היועץ האישי של "קוד פלוס" יהיה עבורכם שם לכל אורך הדרך: מהמחקר הראשוני, דרך הקליטה בביתו החדש ועד קבלת הסבסוד הנכון מהמדינה.
הוא, ואתם יחד איתו, תוכלו לנשום לרווחה – ולהתחיל יחד את החיים החדשים שלכם.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776