בתי אבות בקרית מוצקין

בחירת בית אבות מרשימת בתי אבות בקרית מוצקין

בחירת בית אבות איננה דבר פשוט וכי יש צורך לבחור מספר פרמטרים שונים. ישנם מאות בתי אבות בישראל ולפחות כמה בתי אבות טובים בכל עיר. על כן אם אתם גרים באזור האזור בכל קריה תוכלו למצוא כמה בתי אבות  אפשריים לרשום בהם את ההורים שלכם. לדוגמה: בתי אבות בקרית מוצקין, בתי אבות בקרית חיים או שאולי תעדיפו בתי אבות במיקום אחר בצפון הארץ כזה שיתן מענה למצבו הבריאותי של ההורה..
בבחירת בית האבות צריך גם לקחת בחשבון את סוג המחלקה לה זקוק ההורה וזה לאור בדיקת מצבו הבריאותי. האם צריך בית אבות רגיל או בית אבות סיעודי או אולי מקום שיתאים לתשושי נפש.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

המיקום בעדיפות ראשונה

ישנם מרכיבים שונים בין בתי אבות כאלה ואחרים שכדאי לבחון אולם הפרמטר הראשון שאתם רוצים להתייחס אליו הוא המיקום של בית האבות. אתם רוצים לבחור בבית אבות שהוא יחסית קרוב אל המשפחה ואם אפשר גם שיהיה באותו אזור שבו גר הקשיש באופן עצמאי על מנת להקל עליו את המעבר. בעוד הוא צריך להיות רוב הזמן בבית אבות הרי שהפרמטר החשוב ביותר בנוגע למיקום הוא הקרבה למשפחה שתוכל לבקר אותו לעתים קרובות.

מה עוד מציעים לנו בתי אבות בקרית מוצקין?

לאחר בחינת בתי האבות הקרובים למשפחה מבין אותם בתי אבות נבחן כעת את השירותים המוצעים במקום. ישנם דברים שיכול להיות שיהיו חשובים ואין בכל מקום כמו בית כנסת, כמו שירותי סיעוד מלאים, כמו טיפול רפואי 24/7 ולא רק במהלך היום ועוד. דברים אלה ואחרים הנם קריטיים לביטחון של הקשיש, לשיפור אורח החיים שלו ולמעבר פשוט ונעים יותר לבית האבות. כדאי גם לבדוק את שירותי האוכל במקום, דואר, מספרה ועוד.

תשלום המשפחות לבית האבות

תשלום המשפחות הינו חלק מרכזי בקבלת ההחלטה על בית האבות לצורך כך ידרשו מכם להמציא אישורי הכנסות של ההורים ושלכם כדי לקבל תמונת מצב על סך ההכנסות ומשם להבין בעזרת קוד משרד הבריאות מה גובה המימון לו אתם זכאים עבור ההורה שלכם.

מדוע נכון לבדוק גם את בתי האבות בערים הסמוכות?

כפי שציינו מקודם, בהחלטה על בית האבות המשפחות צריכות לקחת בחשבון מספר פרמטרים כמו: התקציב, סטטוס רפואי ומיקום גאוגרפי. במידה ובעיר שלכם לא מצאתם בית אבות כזה או שאולי תוכלו למצוא בעיר סמוכה בית אבות שמתמחה במצב רפואי כמו של ההורה או שתהיה לכם אפשרות להתאים את בית האבות ליכולת תשלום, אנחנו נשמח לסייע לכם בבדיקה באחד מרשימת בתי אבות בחיפה והסביבה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776