בתי אבות בחיפה

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

תוכן עניינים – בתי אבות בחיפה ייעוץ למשפחות ללא עלות
1. איך בוחרים בית אבות בחיפה ?
2. מה גובה השתתפות המשפחה?
3. בתי אבות בחיפה והסביבה
4. בתי אבות מומלצים בחיפה

בתי אבות בחיפה איזה מהם המתאים לבן משפחתכם המבוגר?

חיפה וסביבתה מציעים מגוון של פתרונות לטובת בני הגיל השלישי: בתי אבות בחיפה, מוסדות סיעודיים, דיור מוגן ושירותי סיעוד הפועלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אך בכל זאת, לא תמיד מובן מהו הפתרון המתאים מבין כל אלו עבור יקירכם המבוגר.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

הפתרון החדש – בין אם מדובר בקליטה של ההורה המבוגר בסביבה חדשה, או בשירות סיעודי שיוענק לו בביתו הפרטי – צריך לענות בדיוק על הצרכים הבריאותיים שלו, מבלי להזיק לאורח חייו ולשגרתו. נוסף על כך, חשוב שהדרך להשגת הפתרון תהיה ברורה ונוחה, כדי שלא תיגררו להוצאות מיותרות או תתקלו בחסמים בירוקרטיים.

קוד פלוס דואגים להורים שלכם גם בבתי אבות בחיפה 

זאת הסיבה שהקמנו את "קוד פלוס – דואגים להורים": קבוצה קטנה ואינטימית של יועצים אישיים בעלי ניסיון רב בליווי וייעוץ למשפחות מכל הארץ. לאורך השנים ליווינו תהליכי קליטה מוצלחים של הורים מבוגרים בבתי האבות ובמוסדות הסיעודיים בחיפה. עם "קוד פלוס" אנו מציעים לכם את שירותנו המקצועיים, יחד עם ההיכרות רבת השנים שלנו את הפתרונות לגיל הפרישה המוצעים בחיפה: שירות ייעוץ וההכוונה לבתי האבות בחיפה ללא תשלום.

קוד פלוס – שנים של ליווי משפחות בתהליך הכניסה לבית אבות

הניסיון והמקצועיות של "קוד פלוס" כחברת השמה לבתי אבות תבטיח לכם שקט נפשי וביטחון בתהליך ההשמה של יקירכם באחד מבתי האבות בחיפה, או באחד מהפתרונות האחרים שמתאימים לו. היועץ האישי שילווה אתכם מטעם "קוד פלוס" יידע להתאים את בית ההורים הנכון ביותר עבור ההורה שלכם ועבורכם מבין מגוון האופציות המוצעות בעיר. הוא ידאג כי האופציות יתאמו רק את מה שיתאים לו ולכם בצורה הטובה ביותר, מבלי לבצע התפשרויות.

בתי אבות בחיפה – איך לבחור להורה את בית האבות לפי תקציב וסטטוס רפואי?

המטרה של "קוד פלוס – דואגים להורים" היא למצוא את היעד הכי נכון עבורכם; את הפתרון אשר ישרת את בן משפחתכם המבוגר ואתכם בצורה הטובה ביותר בדרך שתהיה הנוחה והמהירה ביותר להגיע אליו. לכן, היועץ האישי שלנו יידע לעזור לכם להתמודד מול דרישות של הרשויות והמוסדות בחיפה, במטרה להשיג את כל המסמכים והאישורים הנדרשים עבור ההשמה ולמצוא מקום להורה מתוך רשימת בתי אבות בצפון.

מה לבדוק מול חברת השמה לבתי אבות בחיפה בקבלת ההחלטה?

חברתינו תסייע לכם בתהליך מציאת בית האבות המתאים להורה בעזרת הידע, הניסיון והעבודה השוטפת מול בתי האבות. אם אתם מחפשים חברות השמה לבתי אבות בחיפה ובצפון נשמח לסייע אתכם ולהוביל את המשפחה ברגישות ומקצועיות בתהליך מציאת בית אבות מתאים לצרכי ההורה.
במהלך תהליך הליווי, היועץ האישי יבצע גם בדיקה של הזכויות אליהם ההורה המבוגר זכאי במסגרת מצבו, למשל זכאותו לקצבת סיעוד במסגרת "קוד משרד הבריאות" או זכאות לשירותים סיעודיים לפי "חוק הסיעוד".
בזכות הליווי הצמוד של "קוד פלוס", התהליך הבירוקרטי הנדרש למימוש הזכות יהיה הרבה יותר פשוט ומובן, כשהיועץ האישי יבצע בעצמו את תהליכי האישורים הנדרשים מול הגורמים הרלוונטיים בחיפה.

בתי אבות בצפון – האם כל בתי האבות הטובים ממוקמים בערים הגדולות?

בתי האבות בישראל פרוסים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום. חלקם בערים וחלקם במקומות יישוב קטנים יותר כמו קיבוצים ומושבים.
איכות בית האבות וההתאמה להורה לא מושפעת מהמיקום הגאוגרפי. נושא המיקום הינו בד"כ פועל יוצא של מגורי ההורה או הילדים.
בתי אבות בצפון פזורים בחיפה ובכל הערים מסביב על שלל המחלקות ובהתאמה לסטטוסים הרפואיים של ההורים שלכם.
ולכן הבדיקה צריכה להיות עניינית התואמת לצרכים של ההורה והמשפחה ולבחור את המקום שייתן להורה את היחס החם והטיפול המתאים למצבו הבריאותי.

רשימת בתי אבות בחיפה – בהתאמה לתקציב ולסטטוס הרפואי

בתי האבות בחיפה פרוסים ברחבי העיר ונותנים מענה למשפחות להורים המתבגרים. התהליך קבלת ההחלטות נלקחים בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים כמו :עלות והאם יש עזרה במימון, מיקום גיאוגרפי, סוג המחלקות ורמת הטיפול  ועוד נקודות כמו" האם מתאים לדוברי שפות? מה סוגי הפעילויות ועוד.
כדי לבחון איזה בית אבות הכנו לכם רשימה של בתי האבות בעיר 

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

בתי אבות בחיפה והסביבה – אילו בתי אבות מומלצים קרוב לחיפה

במידה ותעדיפו לבחור בבית האבות הנמצא בסמוך לחיפה, תוכלו למצוא מגוון פתרונות להורים המתבגרים. החל מבתי אבות בקיבוצים ומושים בסביבת העיר.
דרך בתי אבות ביוקנעם ואפילו יש כאלו הפזורים בקריות ועכו. אם אתם מחפשים בתי אבות באיזור הקריות תוכלו למצוא בתי אבות בקרית ים, קרית חיים וקרית מוצקין בהתאמה לתקציב ולסטטוס הרפואי. במידה ותסכימו להתרחק במעט ניתן למצוא בתי אבות גם בעכו.
מעוניינים לשמוע עוד על בתי אבות בחיפה והסביבה?

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

רשימת בתי אבות בצפון – מה מייחד את חיפה?

אזור הצפון מרושת בבתי אבות בערים, קיבוצים ובמושבים. הבחירה של בית אבות מתוך רשימת בתי אבות בצפון הינה השלב הראשון בתהליך. משם חשוב לבדוק את ההתאמה לצורכי ההורה. מה חשוב לנו בבית האבות שנבחר? עלות, מיקום, צוות מטפל ועוד.
מעוניינים לקבל מידע נוסף? צרו קשר ייעוץ ללא תשלום התקשרו: 072-334-0776

בתי אבות מומלצים בחיפה טיפים לבחירת הבית להורה

בתי אבות מומלצים בחיפה מדורגים לפי מספר פרמטרים, כשמשפחה מגיעה להתייעץ אתנו בבחירת בית האבות אנחנו עוברים על כל הדברים שחשובים להורה ולמשפחה ולפי זה מוצאים את המקום המומלץ. אם המיקום הגאוגרפי הינו פרמטר חשוב נבחר באחד מבתי האבות הסמוכים לאזור בו תרצו להתמקם. במידה ואופי בית האבות כמו: בתי אבות לדתיים, בתי אבות לדוברי שפות או בתי אבות עם שיטות טיפול מיוחדות.

בית הורים בחיפה – להישאר בעיר בסביבת המגורים המוכרת

בעיר חיפה אוכלוסייה הולכת וגדלה של בני הגיל השלישי ואיתם גם גדל הצורך לבתי הורים בעיר. משפחות שמנסות למצוא את המקום האידיאלי להורה בודקות את המקומות על סמך כל הקריטריונים הרלוונטיים הכוללים בין השאר את המיקום, צוות הרופאים והמטפלים, סוג הטיפול שיתאים לסטטוס הרפואי של ההורה ועד לפעילות ביום יום.
בתי הורים בחיפה פזורים ברחבי העיר וחלקם אף סמוכים לבתי החולים הציבוריים למקרה הצור. במקרה שתרצו לבחור במקום שאינו בעיר תוכלו למצוא מקומות מתאימים בישובים ובקיבוצים מסביב לעיר הגדולה.

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

ריכזנו לכם חלק מרשימת בתי האבות המומלצים בחיפה:
בית אבות בחיפה נווה שאנן
בית אבות בחיפה קריית אליעזר
בית אבות בת גלים
בית אבות מרגוע חיפה

צרו קשר עוד היום לשיחה עם יועץ גריאטרי לבדיקת הזכאות שלכם – לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776