בתי אבות בחדרה

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

הנושאים שכל משפחה צריכה להכיר בבדיקת בית אבות :
1. התאמת בית אבות לסטטוס הרפואי?
2. בתי אבות בחדרה – איך בוחרים?
3. בתי אבות לתשושי נפש בעיר

בתי אבות בחדרה – ייעוץ ללא עלות למשפחות במציאת בית אבות

העיר חדרה נותנת מענה לגיל השלישי עם מגוון בתי אבות בחדרה העונים על כל המצבים הבריאותיים או התפקודיים בהם נמצאים הקשישים. חלק מהמחלקות אותן תוכלו למצוא בבתי האבות בעיר : מחלקות בסיעודיות, מחלקות לתשושי נפש ועוד
המשפחה הבוחנת את בתי האבות צריכה לקבל החלטה ביחד עם גורמי הרפואה ונציגי בתי האבות על המקום המתאים להורה. כזה שיתן מענה הולם למצבו הרפואי. ויהיה מקום נעים להורה ולמשפחה המטפלת.

מחפשים בית אבות להורה? חשוב לדעת :
1. מה זה קוד משרד הבריאות?
2. כל מה שמשפחה נדרשת בתהליך

חדרה העיר – מתפתחת ומתאימה את עצמה לאוכלוסיית הגיל השלישי הגדלה

חדרה היא עיר נפלאה השוכנת לאורך חוף הים הנמצאת סמוך לחיפה ונתניה. בעיר תוכלו למצוא מספר בתי אבות נהדרים אולם כדי לבחור מבניהם יש צורך לבחון כמה וכמה דברים. ראשית יהיה עלינו לבדוק האם הקשיש עדיין שקול בדעתו ויכול להשתתף בבחירת בית האבות. במידה וכן נהדר – במידה ויש צורך בבית אבות סיעודי וכי אותו קשיש כבר אינו יכול לקבל החלטות שקולות בעצמו הרי שאתם, כילדיו, תצטרכו לבחון את בתי האבות באזור בעצמכם.

בתי אבות בחדרה לפי הצרכים הפיזיים

לכל בית אבות יש מגוון צרכים פיזיים שהוא מכסה עבור אותו דייר, אולם אתם צריכים להתאים את הצרכים הללו והיקפם בהתאם למצבכם. כך למשל: אם הקשיש אינו מסוגל כלל לבצע אף אחת ממטלות הבית תצטרכו להכניסו לבית אבות הדואג לכל צרכיו הפיזיים: כולל ניקיון, ליווי לחדר האוכל ועוד. כמו כן במידה והוא צריך שיקלחו אותו, יעזרו לו לקחת תרופות ועוד.

איך בית האבות תורם למרקם החברתי?

בתי אבות בחדרה ידועים בכך שהם גם מפעילים חברתית את הדיירים. למעשה המרקם החברתי הוא חשוב מאוד על מנת שהדייר החדש ירגיש בנוח ויפתח את עצמו לאנשים חדשים, חברים חדשים ומסגרת חדשה. גם כך לא קל לעשות את המעבר מעצמאות בבית למסגרת עם עוד אנשים. לכל הפחות שאנשים אלה יהיו נחמדים, שיהיו פעילויות מרתקות ומעשירות ועוד.

בתי אבות סיעודיים בחדרה – מגוון פתרונות לאוכלוסייה המתבגרת

בחדרה בתי האבות נותנים מענה לאוכלוסייה המתבגרת ומכילים מחלקות שונות שכל אחת מטפלת בסטטוס רפואי שונה. כיצד נוכל לדעת איזה בית אבות מתאים להורה שלנו? בשיחה מהירה עם מומחה להשמה לבתי אבות ניתן לכם את המידע הרלוונטי. שאיתו תוכל להמשיך לעבר קבלת ההחלטה. 
שילוב של הפרמטרים הרפואיים והכלכליים יעזרו למשפחה להבין האם הם זכאים לקוד משרד הבריאות ולמעשה מה גובה המימון שהמשפחה תקבל לאחר הכניסה של ההורה לבית אבות.

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

בתי אבות בחדרה והסביבה לגיל השלישי

מחפשים בית אבות בחדרה והסביבה? תוכלו למצוא מגוון פתרונות בהתאמה לתקציב ולסטטוס הרפואי. ומה עם המיקום הגיאוגרפי יש בתי אבות בחדרה העיר וגם בישובים הסמוכים לה, בקיבוצים ובמושבים. בתי אבות סיעודיים, לתשושי נפש או לעצמאיים יתנו מענה להורה שלכם עם צוותי טיפול וסיעוד מקצועיים ומעטפת תומכת של כלל עובדי בית האבות. 

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בית אבות סיעודי בחדרה – טיפים לבחירת המקום המתאים

איך מוצאים בית אבות שמתאים להורה בחדרה והסביבה? למה חשוב לבצע את התהליך עם חברת השמה לבתי אבות?
ריכזנו לכם מספר טיפים לבדיקה בתהליך בחירת בית האבות:

✔️ מיקום גאוגרפי – האם המיקום בחדרה מתאים לצרכים של ההורה ושל המשפחה הן מבחינת שמירה
      על הסביבה הטבעית של ההורה והן מבחינת המשפחה שהינה חלק מרכזי בטיפול בהורה.
✔️ סטטוס רפואי – חשוב לוודא שבתי האבות שאותם נבדוק יהיו בסטטוס הרפואי שיתאים לזה שהוגדר להורה שלנו ע"י רופא.
✔️ בתי אבות לדתיים – הסעיף הזה רלוונטי למשפחות שמחפשות בית אבות שמתאים לקהל הדתי או החרדי.
      כאן נוכל לבדוק את ההתאמה של האופי הדתי של בית האבות להרגלים ולדרישות של ההורה והמשפחה.
✔️ פעילות חברתית בבית האבות  – בדקו מול בתי האבות מה לו"ז הפעילויות
      והאם הוא מתאים למצבו הרפואי או הנפשי של ההורה.
✔️ מימון בית האבות – האם ניתן לקבל השתתפות במימון בית האבות ע"י קוד משרד הבריאות.

בתי אבות לתשושי נפש בחדרה טיפול מסור להורה וליווי המשפחה

מחפשים בית אבות להורה תשוש נפש? איך מוצאים את האחד שיתאים בדיוק לצרכים של ההורה ולדרישות שלנו כמשפחה מטפלת? בתי אבות לתשושי בחדרה עובדים תחת פיקוח משרד הבריאות ומטפלים באוכלוסייה המתבגרת של העיר. צוותי טיפול, רופאים ואחיות יטפלו בהורה שלכם בצורה המיטבית. צרכים סיוע בבחירת בית אבות לתשושי נפש?

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

בתי אבות לסיעודיים מורכבים בחדרה והסביבה

במקרים בהם ההורה שלכם הוגדר עם סטטוס רפואי כסיעודי מורכב ואתם מחפשים עבורו את המקום המתאים שיענה על כל הצרכים שלו ויתאים לסטטוס הרפואי, לתקציב ולמיקום הגאוגרפי הרצוי תוכלו למצוא בחדרה ובסביבותיה בתי אבות בעיר ובקיבוצים שיתנו לכם את המענה. כדי לדייק עוד יותר להעדפות שלכם חשוב להתייעץ עם חברת השמה לבתי אבות. אנחנו בקוד פלוס דואגים להורים ולמשפחות בתהליך מציאת בית אבות וסיוע בתהליך קבלת קוד משרד הבריאות.

אחוזת החורש – בית אבות חדש בחדרה

לא כל יום נפתח בית אבות חדש בארץ ובטח לא בחדרה. בתי האבות החדשים כמו אחוזת החורש הממוקם בלב חדרה מגיע עם בשורה לאוכלוסייה המתבגרת בעיר.
צוות טיפולי שנבחר בקפידה. צוות ניהולי עם ניסיון רב בעולם בתי האבות ועבודה עם הגיל השלישי. כל זה מאפשר לכם לקבל את הטוב ביותר להורים שלכם.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בתי אבות בחיפה בהתאמה אישית

מחפשים בתי אבות נוספים באזור הצפון? אולי יעניין אתכם בתי אבות באזור:
בתי אבות בטבריה
בתי אבות בחיפה