בתי אבות לדתיים – לשמור על אורח החיים גם בבית האבות

בתי אבות לדתיים ולקהל החרדי מותאמים לצרכים של שומרי המצוות ומשפחתו. מעבר לקבלת ההחלטה על מיקום בית האבות ואופי הטיפול הרפואי נכנס גם הפרמטר של התאמה לאורח החיים הדתי של ההורה.
לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

רשימת בתי אבות לדתיים בישראל

כאשר אתם מתחילים בחיפוש בית אבות ואורח החיים הדתי הוא פרמטר חשוב בבחירה שלכם הבדיקה המוקדמת של בתי האבות המתאימים דורשת העמקה באופי בית האבות ומה סוג הקהל שאיתו ההורה ישהה.
בישראל בתי אבות ומחלקות בתוך בתי האבות המקפידים על שמירת אורח החיים הדתי של ההורים כך שימשיכו את ההתנהלות שלהם מבחינה דתית הכי קרוב לאופן שבו התנהלו בבית שלהם, בסביבה המוכרת ובבית הכנסת.

ברוב בתי האבות תוכלו למצוא שירותי דת המותאמים לאוכלוסייה כמו:
– רמת כשרות כזו שתואמת לזו שההורה מקפיד.
– בתי כנסת בתוך בית האבות שפעיל לאורך כל השנה בימות חול ובחגים.
– בחלק מבתי האבות ישנה הפרדה בין נשים וגברים.
– מגוון פעילויות בבית האבות ומחוצה לו מעבר לפעילות השוטפת וכוללת הקשרים דתיים.
– הרצאות ושיעורים בנושא דת.

בתי אבות לדתיים – לא רק בירושלים בבני ברק

ההכשר הקפדני בהכשרי מזון, שמירת השבת ואורח החיים הדתי מאפיינים בתי אבות רבים בארץ ולא רק בבני ברק ובירושלים ששם ריכוז גדול של אוכלוסייה חרדית.
ברוב הערים, ישובים או קיבוצים תוכלו למצוא בתי אבות המקפידים על אורח החיים הדתי וחלקם אף משלבים מחלקות חילוניות ודתיות. כדי לבחון את ההתאמה של ההורה לבית האבות וגם זו של בית האבות להורה מומלץ להיעזר בחברת השמה לבתי אבות בעלת ניסיון של שנים בתחום. נוכל לברור לכם את בתי האבות אשר יתאימו לאיזור הגיאוגרפי, לתקציב וגם בהתאמה הכי קרובה לאורח החיים הדתי של ההורה.

בית אבות כשר – איך נדע מה רמת הכשרות של בית האבות?

בבתי האבות לדתיים בישראל תוכלו למצוא מגוון אופציות ושילובים של מחלקות לדתיים וחילוניים וכאלו שנותנים מענה רק לאוכלוסיה הדתית. אבל בכל מקרה נושא הכשרות משתנה בין כל בית אבות ואת הסינון הראשוני נדע לעשות לכם כבר בשיחת הייעוץ הראשונית. לאחר שנבחר מי מבתי האבות מתאים מבחינת הכשרות להורה נמשיך לבדוק גם את המיקום של בית האבות וסוג הטיפול בהתאם לסטטוס הרפואי שנקבע להורה.

בתי אבות למהדרין בהתאמה אישית

כדי להמשיך את אורח החיים של ההורה בבית האבות חשוב לבחון גם את הנושא של הכשרות. בתי אבות למהדרין פרוסים בכל הארץ וכמובן שהריכוז הגבוה מבניהם נמצא באיזור בני ברק וירושלים וזאת בכדי לתת מענה לאוכלוסיה המתבגרת המקפידה על כשרות למהדרין. מעוניינים לקבל מידע נוסף אותם בתי אבות? לדעת מי מהם מתאים לדרישות שלכם? 
לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776