בתי אבות בטבריה

טבריה ובתי האבות בעיר

טבריה העיר ליד הכנרת מתכבדת במספר בתי אבות שנותנים מענה לאוכלוסיה המתבגרת. ההורים מתבגרים ואתם מחפשים את המקום המתאים למצבם הבריאותי וכזה שיקנה להם סביבה חברתית נעימה וצוות טיפולי מקצועי.
בתהליך הבחירה חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים כדי להגיע להחלטה הנכונה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

החשיבות של בחירת בית האבות בקרבת המשפחה המטפלת

בצפון הארץ תמצאו את בתי האבות היפים ביותר בסביבה פסטורלית ורגועה, בקצב חיים נינוח וזורם. בתי אבות בטבריה הם המקום שבו הייתם רוצים להיות כדי לנוח וליהנות מהפרישה שלכם. זהו המקום שבו תמצאו את התמיכה והעזרה שאתם זקוקים לה ולא תהיו לבד עוד לעולם. שם יוכלו בני משפחה וחברים לבקר אתכם ותמיד תהיו מוקפים חברה נעימה. יש מה לעשות בטבריה ויש חיים טובים שמחכים לכם בבית האבות הנכון לכם.

למה דווקא בתי אבות בטבריה ?

כל כך הרבה עול ומטלות מסירים מכם ברגע שיש לכם צוות עובדים שדואג לכם ועושה למענכם הכל. כוח עזר סיעודי למי שנזקק לכך וכוח עזר לתחזוקה ולניקיון, והכי חשוב – דואגים לכם לפעילויות חברה ותרבות ויש לכם מקום שבו תוכלו לשבת עם אנשים כמוכם. תחומי פעילות ועניין משותפים בוודאי יש לכם ולכן תוכלו למצוא חברים חדשים שנוספים לחברים שכבר יש לכם. למה לעשות לבד הכל כשאתם יכולים לעשות זאת עם האנשים הכי טובים שבוחרים לחיות דווקא בבתי אבות בטבריה, כמוכם?

זה הזמן ליהנות מהחיים

הפרישה היא החלק היפה ביותר של הזמן שלכם, כשאתם יכולים ליהנות מפרי העבודה שלכם ולתכנן את הזמן שלכם כמו שאתם רוצים. בתי אבות בטבריה מציעים לכם לא רק סדר יום מהנה ונינוח, אלא גם נופים נפלאים לטייל בהם ולבלות את ימיכם בהנאה.

בתי אבות בטבריה – אפשרויות המימון

נושא המימון של בית האבות הינו חלק מרכזי בהחלטה על בחירת בית אבות בעיר. כדי להבין מהו גובה הסכום שאתם זכאים לו במימון תוכלו להעזר בידע והניסיון רב השנים שלנו בליווי משפחות בהפקת קוד משרד הבריאות ומציאת בית אבות מתאים להורה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776