דירוג בתי אבות סיעודיים – טיפים למציאת בית האבות להורה

ההורה מתבגר ואתם הגעתם למצב שהתחלתם לחפש עבורו בית אבות, איך מתחילים האם יש דירוג בתי אבות סיעודיים או שנכון לבחור לפי המלצות של חברים שההורים שלהם שוהים בבתי אבות סיעודיים ויודעים לתת לנו את חוות הדעת ממקור ראשון?
לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

ברוב המקרים ההמלצה הראשונית הינה חיונית כדי להבין האם המוסד שאליו נרצה להכנס עם ההורה עומד בסטנדרטיים שלנו ושל ההורה אך מעבר לכך יש מספר פרמטרים נוספים שמשתנים בין מטופל למטופל וייחודיים לצורכי המשפחה, כמו :
– מיקום גאוגרפי של בית האבות
– סוגי הטיפולים והמחלקות
– האם יש מענה לשפות נוספות פרט לעברית במקרה של מטופל שלא דובר עברית
בתי אבות לדתיים – האם המקום נותן למענה לאופי הדתי של ההורה?
– האם יש חוגים ופעילויות המתאימות להורה?

צרו קשר עוד היום למענה מהיר וללא עלות  – 072-334-0776

דירוג בתי אבות סיעודיים – למה חשוב להתייעץ עם חברות השמה?

בתי האבות שונים אחד מהשני וכמו שהזכרנו מקודם יש גם פרמטרים שצריכים להבחן באופן אישי להתאמה להורה ולמשפחה.
חברות השמה לבתי אבות הינן חברות שעובדות מול בתי האבות ומשרד הבריאות וחשופות לכל אותן פרמטרים כך שאתם כמשפחה יכולים להיות שקטים שאת הבחירה שתעשו בעזרת חברת ההשמה תהיה הכי קרובה לצרכים שלכם ולסוג הטיפול לו זקוק ההורה.

בתי אבות מומלצים בישראל – הטיפים לבחירה נכונה

קיבלתם המלצות על מספר בתי אבות ואתם מתלבטים? חשוב להבין שרשימת בתי אבות מומלצים בישראל יכולה לתת לכם את הצעד הראשון לבחירת המקום אבל לא בהכרח תהיה זו שתמיד תתאים לצרכים שלכם. בד"כ שבוחנים את בתי האבות בודקים את רמת השירות והטיפול, רמת הניקיון, צוות המקום וההתמחויות וכל זה כדי לתת לכם תמונה ראשונית לגבי כל המקומות.
אבל מה אם ההורה לא צריך בית אבות הכי יקר בארץ אלא דווקא כזה שבכל הפרמטרים הוא מומלץ אבל רחוק מהמשפחה או אין בו צוות הדובר את השפה של ההורה? אז במקרה כזה אולי בחרנו את בית האבות המומלץ אבל לא תמיד את זה שיתאים לתת מענה 360 להורה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776