בתי אבות בקרית אתא

בתי אבות בקרית אתא – איך בוחרים את המקום המתאים להורה

ההורה מתבגר וזקוק לטיפול צמוד 24/7. אתם מתלבטים האם להשאיר אותו בבית עם מטפל סיעודי או לדאוג לו לטיפול מסור באחד מבתי האבות בקרית אתא.
"קוד פלוס" – יועצים גריאטריים עם נסיון רב שנים של ליווי משפחות בתהליך מציאת בית האבות להורה.
יחד נמצא את המקום שייתן לכם מענה הולם ויהיה הכי קרוב למלא אחר הדרישות שלכם.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בתי אבות בחיפה ובקריות – להישאר קרוב לבית

אם השיקול שלכם בבחירת בית האבות הוא גיאוגרפי תוכלו למצוא מגוון בתי אבות בחיפה ובקריות. חלקם עם התמחויות ספציפיות והגדולים יותר מכילים מספר מחלקות למטופלים סיעודיים ולתשושי נפש. לרוב משפחות בוחרות בית אבות באופן הבא – 1. סמוך למקום מגורי ההורה כך שיוכל להשאר בסבביה המוכרת לו. 2. בסמוך לאחד מבני המשפחה ובד"כ ליד זה שיהיה הדמות המרכזית בטיפול השוטף.

בדיקת קוד משרד הבריאות לכניסה לבית אבות 

עם בדיקת בית האבות עולה שאלת המימון – כמה עולה בית אבות סיעודי? האם ניתן לקבל סיוע מהמדינה/משרד הבריאות או קופת החולים ואיך בודקים את הנושא.
אנחנו בקוד פלוס בתהליך בחירת בית האבות נלווה אתכם גם בצד הפיננסי כך שתבינו מה העלויות שכרוכות בכניסה לבית האבות והאם בעזרת קוד משרד הבריאות תוכלו לקבל מימון חודשי שתסייע למשפחה בתשלום החודשי לבית האבות.

קוד פלוס – ייעוץ ללא עלות בבחירת בתי אבות בקרית אתא והסביבה

תהליך העבודה שלכם מולנו כולל מספר שלבים שמתחילים בפניה שלכם. כבר בשיחה הראשונה אנחנו נקבל ממכם את הפרמטרים שחשובים כדי להתקדם עם התהליך. משם אחרי שניתחנו והבנו את הרקע ולאיזה סוג טיפול מתאים ההורה נדאג לקל מכם את החומרים הרפואיים כדי להעביר לבתי האבות ולאחר מכן נתאם לכם ביקורים בבתי האבות שההורה יכול להיכנס אליהם מצד אחד ומן הצד השני שיתאימו לצרכי המשפחה.
לאחר הביקורים נשקול ביחד את האפשרויות ותקבלו החלטה על המקום אשר ייתן את המענה המתאים ביותר לכם ולהורה בטיפול, מיקום גאוגרפי ושאר הפרמטרים.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776