כמה עולה בית אבות סיעודי לחודש? בתי אבות מחירים והמלצות

כמה עולה בית אבות סיעודי לחודש? זו אחת השאלות ששואלות אותנו המשפחות בשיחה הראשונה. העניין שהתשובה איננה  אחידה וההפרשים בתמחור בתי האבות תלויים בפרמטרים רבים כמו מיקום, סוג הטיפול והתאמתו לסטטוסים רפואיים ועוד.

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

מחיר בית אבות בישראל פרטי וציבורי בהתאמה לסטטוס הרפואי 

מחיר בית אבות בישראל משתנה לפי מספר פרמטרים כמו : סטטוס רפואי, אזור גאוגרפי וסוג המימון.
בתי אבות סיעודיים או לתשושי נפש ינועו לרוב בטווח המחירים של 14,000-18,000 ש"ח
בתי אבות לעצמאיים או תשושים ינועו לרוב בטווח המחירים של 9000-1,6000 ש"ח

כדי להבין את העלות המדויקת נוכל לסייע לכם בפניה אישית לכל בית אבות בארץ ונדע להתאים את המקום שיתאים לכלל הפרמטרים וליכולת הכלכלית של המשפחה.
שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

בתי אבות סיעודיים – בחירה לפי המיקום הגאוגרפי

ברחבי הארץ פזורים בתי אבות סיעודיים וכאלו שיש להם מספר מחלקות שאחת מהן נותנת מינה לקשישים שהוגדרו בסטטוס רפואי סיעודיים.
שאנחנו בוחרים את בית האבות נרצה גם להתייחס למיקומו. יש הבוחרים בבית אבות שנמצא בסביבת המגורים של ההורה, כך ההורה נשאר בסביבת המוכרת לו ולעיתים גם עם החברים והשכנים. במקרים אחרים שהמשפחה המטפלת לא גרה בסמוך להורה בוחרים בני המשפחה בבתי אבות הקרובים למגוריי המשפחה המטפלת כך שיועלו להגיע לבקר יחד עם הנכדים בתדירות גבוהה.
לאחר שקיבלתם החלטה על המיקום נמשיך לבחון את העלויות של בתי האבות באזור ונוכל להשוות בין מספר בתי אבות ולקבל את ההחלטה הנכונה לנהורה ובתקציב שנוכל לעמוד בו.

כמה עולה בית אבות סיעודי? – בדיקה ללא עלות של קוד משרד הבריאות

כבר בשיחה הראשונה נעבור אתכם על השאלון שמכין אותנו להגשת טפסי קוד משרד הבריאות. בטפסים אותם נגיש נתייחס לתמונה הפיננסית של ההורה ושל המשפחה במידת הצורך. כך שבסוף התהליך נבין מה גובה הזכאות שזכאי ההורה במימון השהות בבית האבות.

צרו קשר כבר עכשיו ונסייע לכם בהגשת החומרים – התהליך אישי ודיסקרטי וללא עלות מצד המשפחות!

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

אפשרויות המימון לבית אבות בישראל ומה עלות בית אבות סיעודי לחודש?

העלות החודשית הגבוהה למימון שהות ההורה בבית האבות מאלצת את המשפחות לקבל החלטות ובדיקות אופציות המימון בתשלום לבית האבות. האם ההורה צריך לממן את הכל? ומה עלות בית אבות סיעודי לחודש? האם כמו שהזכרנו קודם ההורה זכאי למימון כל שהוא מהמדינה בשהות ומה גובה התשלום אותו יאלצו להשלים הילדים. לאורך השנים עבדנו עם מאות משפחות תוך בחינת כל אפשרויות המימון העומדות בפני המשפחות ובאילו מצבים הצלחנו לסייע להם לקבל סיוע בתשלום.

בית אבות סיעודי מחירים וכל המידע שהמשפחה צריכה לדעת בתהליך

מה המחיר של בית אבות? האם בתי האבות מתמחרים בצורה שונה את העלות? שאלות אלו מופנות אלינו ברמה היומית ע"י משפחות אשר מתחילות לחפש בית אבות.
גם בבתי האבות כמו בשוק החופשי יש פערי מחירים בין בתי האבות ולכן לפני שסוגרים מקום מסוים מומלץ לבקר במספר מקומות כך שמעבר לרמת השירות והטיפול, הצוות ורמת המקום תוכלו לברר את העלות של בית האבות ולאחר מכן לבצע את הבדיקה של גובה ההשתתפות שתוכלו לקבל בעזרת קוד משרד הבריאות.

צרו קשר כבר עכשיו ונסייע לכם בבדיקה הזכאות שלכם למימון בית האבות – תהליך אישי וללא עלות 

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות