מחשבון השתתפות ילדים בבית אבות

תהליך התאמת בית האבות מצריך אתכם כמשפחה לגעת במספר נושאים. החל ממציאת והתאמת בית האבות לסטטוס הרפואי של ההורה דרך ההתאמה למיקום הגאוגרפי של המשפחה ביחס לעיר המגורים, המבקרים העיקריים ועוד.
הפן הנוסף הינו הפן הכלכלי שלו תדרשו. במידה והכניסה של ההורה תהיה באופן פרטי אזי התשלום במלואו מגיע מכיסו של המטופל/המשפחה ופה זה כבר עניין משפחתי שבו תקבלו החלטה כמה כל ילד משתתף

מחשבון קוד משרד הבריאות לבדיקת זכאות ההורה

במידה וידו של הוריכם אינה משגת ומצבו הכלכלי לא כזה שיאפשר לו לממן את בית האבות אזי תוכלו להגיש עבורו בקשה לקבלת קוד משרד הבריאות שהוא למעשה עזרה במימון מלא או חלקי בתשלום החודשי לבית האבות.
במידה והסטטוס הרפואי מתאים לקבלה בבתי אבות של משרד הבריאות ומשרד הבריאות אישר רפואית את השהות ניתן לבחון את נושא הקוד לפי הפרמטרים שנקבעו בתהליך קוד משרד הבריאות.

קוד משרד הבריאות השתתפות ילדים – איך זה עובד?

כחלק מתהליך הקוד משרד הבריאות בוחן את היכולות הכלכליות של הילדים וזאת כדי להבין האם הילדים צריכים להשתתף בתשלום ובמידה וכן מה גובה התשלום החודשי.
הסכום לתשלום נקבע על סמך מספר פרמטרים כמו: משכורת של הילד, סטטוס משפחתי, גילאי הילדים, הוצאות והכנסות ועוד. בסיום תהליך הבדיקה בעזרת מחשבון גובה השתתפות בעלות אשפוז סיעודי תקבלו את הסכום אותו כל ילד צריך לשל בהתאם לפרמטרים המתאימים לו.

בתי אבות סיעודיים – פרטי או עם קוד משרד הבריאות

כאשר המשפחה בוחנת את הנושא של כניסה לבית אבות סיעודי להורה חשוב להתייחס למספר נושאים בתהליך:
1. סטטוס רפואי  – כדי להבין את הסטטוס הרפואי צריך להעביר לבתי האבות ומשרד הבריאות את החומרים הרפואיים העדכניים המצביעים על מצבו הרפואי המתייחסים ליכולת התנועה והמצב הקוגניטיבי וזאת כדי להבין האם יש התאמה למחלקה סיעודית והאם בית האבות שנבחר מוכשר לתת את הטיפול להורה.
2. סטטוס כלכלי – לצורך הבנת המצב הכלכלי של ההורה והילדים משרד הבריאות יבקש מכם להמציא חומרים כלכליים על מצב חשבון הבנק של ההורה, הכנסות, פנסיה, דירה בבעלות ובדיקה שגם הילדים יבדקו ישירות באתר משרד הבריאות – מחשבון גובה השתתפות עבור ילדי המטופלים
3. התאמת בית אבות – אחרי שהבנו את הסטטוס הרפואי והכלכלי נוכל להבין אילו בתי אבות יתאימו להורה ומשם נמשיך לשאר הפרמטרים שחשובים בבחירת בית האבות כמו מיקום גיאוגרפי, שפות (רוסית, אידיש, ערבית, צרפתית, ספרדית ועוד). 

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776