בתי אבות בנהריה

תוכן עניינים 
1. איך בוחרים בית אבות בנהריה והסביבה?
2. כמה עולה בית אבות ומה אפשרויות המימון?
3. האם בכל בתי האבות נקבל אותו שירות?

באזור הצפון תוכלו למצוא מגוון בתי אבות שיתנו מענה לאוכלוסייה המתבגרת החל מההתאמה לסטטוס הרפואי ועד לצרכים החברתיים והפעילות שאותו מעניק כל בית אבות לקשישים.
מדוע לבחור בתי אבות בנהריה ולא בעיר אחרת? לרוב הסיבה היא מיקום גאוגרפי. או שההורה מתגורר בנהריה והמשפחה מעדיפה שיישאר בסביבה הטבעית שלו או שאחד מבני המשפחה שיותר דומיננטי בטיפול מתגורר בנהריה ולכן הבחירה הטבעית היא בבית אבות בעיר.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

איך בוחרים בית אבות בנהריה בהתאמה אישית?

מה חשוב לבדוק באחד מתוך רשימת בתי אבות בנהריה? בבחירת בית אבות נבדקים ע"י המשפחות פרמטרים רבים שהמרכזיים שביניהם : סטטוס רפואי , מיקום גיאוגרפי, המלצות על בית האבות ועוד. בתור התחלה חשוב להבין מה הסטטוס הרפואי שנקבע להורה היות ולא לא המקומות נותנים מענה לכל הסטטוסים הרפואיים. לאחר שנבין מהו הסטטוס הרפואי נמצא בתי אבות בנהריה המתאימים לטיפול ואם אין כאלו בעיר הפנויים לקבל מטופלים חדשים, נבחן אופציות קרובות בערים, קיבוצים או ישובים סמוכים.
קוד פלוס דואגים להורים ולמשפחות בכל התהליך ועד לכניסה לבית באבות – לייעוץ ללא תשלום התקשרו: 072-334-0776

כמה עולה לחודש בית אבות ומה זה קוד משרד הבריאות?

נושא התשלום לבית האבות הינו פרמטר משמעותי. בשלב הזה עולות שאלות כמו כמה עולה בית אבות לחודש? מה זה קוד משרד הבריאות ומה אופציות המימון שעומדות לטובת ההורה ומשפחתו והאם הילדים צריכים לשלם משהו על השהות? כדי לבחון את כל נושאי התשלום נוכל לבדוק בשיחת ההכרות שלנו בה נעבור על סט שאלות שיתנו לנו תמונה על בתי האבות המתאימים, העלות החודשית של כל אחד ומה גובה המימון לו ההורה זכאי בכניסה לאחד מבתי האבות.
צרו קשר עוד היום לייעוץ ללא תשלום התקשרו: 072-334-0776

האם כל בתי האבות אותו דבר? האם יש הבדל ברמת הטיפול והשירות?

בתי אבות בישראל נמצאים תחת פיקוח של משרד הבריאות אך עדיין לא כולם נותנים מענה לכל סוגי הטיפול וכל אחד יש את צוותי הטיפול שלו כולל כאלו שמעסיקים צוותים דוברי שפות שאינן עברית. כך שאם שפת האם של ההורה איננה עברית עדיין יוכל ליהנות מרופאים ואחיות אשר דוברות את שפת האם שלו.
בתי אבות בנהריה מומלצים ובעלי מוניטין קיבלו את המעמד שלהם לאחר שבמשך כל שנות הפעילות דאגו לשמור על סטנדרט גבוה של שירות ושביעות רצון מצד המטופלים ובני המשפחה שמלווים אותם בביקורים ובטיפול השוטף.

בתי אבות בנהריה והסביבה – מה האופציות במושבים ובקיבוצים?

אם תרצו לבחור בית אבות מחוץ לעיר נוכל לבדוק עבורכם את האופציה של בתי אבות בסביבה אלו הממוקמים בישובים ובקיבוצים או בערים מעט מרוחקות מנהריה. בתי אבות בחיפה נמצאים בצד הדרומי של אזור הצפון ועד לצפת, קריית שמונה, פקיעין או מעלות תרשיחא ועוד

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776