בתי אבות בבאר שבע

בחירת בית אבות היא איננה דבר פשוט כיוון שהמעבר אל בית אבות לרוב יהיה לא פחות מנטאלית עבור הקשיש. בתי אבות בבאר שבע בנויים ומונגשים בצורה כזו שהקשישים יוכלו להסתגל בקלות ובמהירות, תוך שימור אורח החיים וסגנון החיים המקומי בדרום בכלל ובבאר שבע בפרט. על כן לכל הפחות מבחינת אזור המגורים הרי שהשינוי לא יהיה נורא כל כך.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

מה כדאי לסדר לפני כניסה לבית אבות?

  • ראשית יהיה עליכם לבחון בתי אבות בעיר באר שבע ולבדוק איזה בית אבות הוא המתאים ביותר עבורכם/עבור הקשיש בן המשפחה שאתם רוצים להעביר לבית אבות.
  • כדאי לבדוק אילו ביטוחים צריך לדאוג להם או לחדש אותם על פי הנתונים החדשים של מעבר לבית אבות: ביטוח סיעודי, ביטוח חיים וכו’
  • מסמכים רפואיים – תיק רפואי של המטופל וכל מה שיידרש על ידי בית האבות שכן הקשיש יעבור לטיפול אישי מסור של הרופא המקצועי המקומי של בית האבות.
  • לדברים נוספים שכדאי להסדיר טרם הבחירה והכניסה לבית אבות התייעצו מראש עם בית האבות אליו אתם רוצים להיכנס.

דברים שאתם רוצים לוודא בבחירת בתי אבות בבאר שבע:

האם יש במקום את כל המתקנים להם הקשיש זקוק? ישנם קשישים שאוהבים לקרוא וישמחו לבית אבות עם ספריית ספרים נעימה, אחרים יעדיפו לראות סרטים בטלוויזיה ואחרים יעדיפו חדר כושר קטן לעשות בו ספורט ולחזק את הגוף. בנוסף לאלה כדאי לבדוק את מגוון הפעילויות במקום והתדירות שלהן כדי שלא יהיה משעמם אפילו לרגע.

בתי אבות בבאר שבע והדרום לאוכלוסיה המתבגרת

במקרים רבים שמחפשים בית אבות להורה הבחירה הטבעית היא להשאיר אותו באיזור הטבעי שלו בו הוא והמשפחה גרים.ולכן אך טבעי שאם ההורה והמשפחה גרים ברום יחפשו בתי אבות באחת מהערים הגדולות. בתי אבות באשדוד עם מגוון מחלקות שנותנות מענה לכל מצב בו נמצא ההורה. וכוללים בתי אבות סיעודיים, בתי אבות לתשושי נפש ועוד. במידה והבחירה תהיה דרומה יותר האופציה של אחד מבתי האבות בבאר שבע הינה רלוונטית עבורכם, מה שנשאר הוא למצוא את זה שמתאים לצורכי ההורה שלכם.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776