בתי אבות באשדוד

כאשר פעולות היומיום הופכות להיות קשות יותר ומרגישים שיש צורך בעזרה פיזית הרי שכדאי להתחיל לחשוב בכיוון של בית אבות. בבית אבות ניתן לקבל עזרה מקצועית ורפואית 24/7, יש השגחה ומטפלים מוסמכים המסייעים בביצוע עבודות שוטפות. כמו כן ניתן ליהנות ממגוון פעילויות ומתקנים שינעימו את זמנכם ויספקו לכם עניין ואיכות חיים גבוהה יותר. במידה ואתם מחפשים מקום להורה מאחד ממגוון בתי אבות באשדוד צרו קשר ונשמח לסייע לכם בתהליך.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

כיצד נבחר מבין בתי אבות באשדוד?

ישנם לא מעט בתי אבות באשדוד ורבים מהם נותנים שירות איכותי ותנאים נאים, אז איך נבחר בית אבות מתאים עבורנו? נצטרך לבחון מספר דברים חשובים:

  • מיקום – המיקום הוא החלק הראשון שאתם צריכים לבדוק. אשדוד היא עיר גדולה יחסית וכי תרצו לבחור בבית אבות שהוא נמצא יחסית קרוב למשפחה שזו תוכל לבקר אתכם לעתים קרובות.
  • מחיר – אפשר להתחשב במחיר של בית האבות אולם הוא לא תמיד יהיה פקטור לבחירת בית אבות טוב יותר בהכרח. רמת הטיפול הרפואי, הסיעודי ורמת הנינוחות של הקשיש במקום תהיה חשובה יותר מאשר המחיר אולם בכל זאת תצטרכו לפעול לפי התקציב שלכם.
  • מתקנים – אילו מתקנים כולל בית האבות? האם הוא כולל בריכה? חדר כושר? גינה ירוקה ונעימה שאפשר להסתובב ולשבת בה? בית כנסת?
  • תנאי מגורים – האם החדרים מרווחים ונעימים מספיק? האם יש יותר מקשיש אחד בחדר? האם יש בקתות מגורים או מגורים בקומות? ועוד…
  • עזרה סיעודית – במידה ויש צורך בשירותי סיעוד כדאי לבדוק מה ההיקף שלהם במסגרת בית האבות שאתם בוחרים.
    איזה טיפול יקבל ההורה שלכם בשהות שלו בבית האבות.

    בתי אבות באשדוד והדרום

    • אם אתם מחפשים בתי אבות באיזור הדרום תוכלו למצוא מספר אופציות בערים המרכזיות כמו בתי אבות בבאר שבע על שלל המחלקות סיעודיות, מחלקות המותאמות לתשושי נפש ועוד מחלקות בהתאמה למצב הבריאותי של ההורה.
      בסופו של דבר המשפחה צריכה לקבל החלטה הלוקחת בחשבון את מצבו של ההורה והמחלקה המתאימה לו והמיקום הגיאוגרפי של בית האבות ביחס למקום מגורי המשפחה.

      לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776