בית אבות סיעודי פרטי – כמה זה עולה?

ההורה מתבגר ומתקשה לתפקד בכוחות עצמו ובהחלטה משפחתית החלטתם לבחון את הנושא של כניסה לבית אבות.
איך מתחילים האם בית אבות סיעודי פרטי בהכרח טוב יותר מזה הממשלתי וכיצד ניתן להבין מה הפערים ביניהם.
כדי להבין האם ההורה יכול לקבל עזרה ממשרד הבריאות חשוב להבין את הקריטריונים של קבלת סבסוד בעזרת קוד משרד הבריאות והאם ההורה עומד בקריטריונים. במידה ולא האופציה שעומדת בפנינו הם בתי האבות הפרטיים.

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

בית אבות פרטי – למה חשוב להתייעץ עם חברות השמה?

כדי להתחיל בתהליך תוכלו כמובן להתקדם לבד וחפש את רשימת בתי האבות של משרד הבריאות וליצור קשר ישיר באופן עצמאי. היתרון של בחינת התהליך בעזרת חברות השמה לבתי אבות הוא משמעותי היות וחברות ההשמה לרוב נמצאות בקשר ישיר מול בתי האבות, מכירות את האיכויות ולרוב גם את מצב התפוסה במחלקות כך שתוכלו ליעל את התהליך ומראש לא לבקר בבתי אבות שלא מתאימים לצרכים הרפואיים והכלכליים של ההורה.

שיחת ייעוץ להתאמת בית אבות  

כמה עולה בית אבות סיעודי פרטי? 

בחיפוש אחר בית האבות המתאים להורה, אחרי בדיקת ההתאמה לסטטוס הרפואי עולה שאלת העלויות. כמה עולה בית אבות סיעודי לחודש? האם הילדים צריכים להשתתף בתשלום לבית האבות פרטי או רק כאשר נכנסים בעזרת הקוד של משרד הבריאות?
אז ככה, כאשר משרד הבריאות מאשר קבלת קוד לקשיש חלק מהפרמטרים אותם הוא בודק הם הכלכלה של הילדים ובעזרת מחשבון משרד הבריאות להשתתפות הילדים באשפוז הסיעודי תוכלו להבין האם אתם צריכים להשתתף ובמידה וכן מה גובה ההשתתפות של כל ילד. חשוב להבין שהבדיקה היא אישית לכל ילד וגובה ההשתתפות משתנה בהתאם לאותם פרמטרים.
במידה וההורה לא זכאי להשתתפות של משרד הבריאות התשלום לבית האבות יהיה פרטי ואז כמובן זו החלטה משפחתית האם הילדים ישתתפו ובכמה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776