ייעוץ והכוונה לבתי אבות

האתגר שמציב בפנינו ההורה המבוגר, שמצבו הבריאותי או הנפשי השתנו עקב זקנה, אינו פשוט עבורנו.
ב"קוד פלוס"  הבנו כי התנאים שמספקת לו הסביבה הביתית כבר לא מתאימים למצבו החדש, אבל הרבה פעמים יכולת ההבנה שלנו את המצב או התקשורת שלנו עמו פשוט לא מספיקים בכדי שנבין מה נכון יהיה לעשות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בתוך כל זה קל מאוד להתבלבל בניסיונות למצוא עבורו פתרון חלופי, כשהמערכת הגריאטרית מציגה בפנינו מגוון אופציות שונות להיכן לשכן את בן משפחתנו הקשיש – האם כדאי יהיה להעביר אותו לדיור מוגן, בית אבות או מוסד סיעודי? או במקום זאת עדיף יהיה להביא מטפלת סיעודית, רק כדי שימשיך לגור בביתו המוכר?
המערכת הגריאטרית מציגה מגוון של אפשרויות, אך בתוך זה מציבה גם המון דרישות, כשלא תמיד ברור מה הן וכיצד משיגים אותן.

"קוד פלוס" – ייעוץ והכוונה לבתי אבות עבור יקירכם ועבורכם

"קוד פלוס – דואגים להורים" נציע לכם לא לעבור את התהליך הזה לבד. במקום להתמודד בעצמכם מול החסמים הבירוקרטיים, תוכלו להיעזר בחברת ייעוץ והשמה לבתי אבות ללא תשלום ולקבל ייעוץ והכוונה מקצועיים המתאימים ביותר עבור מצבו החדש של בן המשפחה שלכם. אנו נסייע לכם להבין בצורה פשוטה וברורה מה האפשרויות הקיימות עבורו, מהן הדרישות של כל אחד מהמוסדות וכמובן – כיצד תוכלו למלא אותן בכדי שההורה המבוגר ייקלט בביתו החדש או יקבל את הפתרון המתאים לו הכי מהר שרק ניתן.

"קוד פלוס – דואגים להורים" מורכבת מקבוצה קטנה ואינטימית של יועצים אישיים מקצועיים ומוסמכים, בעלי ניסיון רב בייעוץ עבור צרכים הקשורים לזקנה ובהתנהלות נכונה מול המבוך הבירוקרטי שהוא התחום הגריאטרי. ליווינו מקרים של אין-ספור הורים מבוגרים ועזרנו להם למצוא בית חם ותומך אשר עונה על כל הצרכים שלהם, כשהם מצליחים לשמור על מערכת יחסים טובה עם בני משפחותיהם והחברים שלהם.

קוד משרד הבריאות או חוק הסיעוד – הזכויות שיכולות להקל על המעבר לבית האבות

במסגרת תהליך הייעוץ וההכוונה שנבצע עבורכם, נעזור לכם במימוש הזכויות המגיעות לו ולכם מטעם המדינה. קיימות זכויות רבות אשר להן ייתכן ואתם זכאים, כמו לדוגמא "קוד משרד הבריאות" או "חוק הסיעוד". איתנו תוכלו להבין לאילו זכויות המשפחה שלכם זכאית, כיצד לבקש אותן ואיך לקבל את המגיע לכם. המימוש של זכויות אלו יכול להשפיע בצורה משמעותית על הדלתות שיפתחו בפניכם, להקל על תהליך הקליטה של יקירכם במוסד החדש ולעזור לכם עם ההוצאות הכלכליות על ידי סבסוד מלא או חלקי של עלויות השיכון בבית האבות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776