בתי אבות בקרית ביאליק

בתי אבות בקרית ביאליק- קרוב למשפחה

המשפחה המטפלת היא חלק מרכזי בתמיכה בהורה הנכנס לבית האבות. בבחירה מאחד בתי אבות בקרית ביאליק והסביבה תבטיחו להוריכם טיפול רפואי ויחס אישי. אך מה עם המשפחה. גם לתדירות הביקורים שלהם והיחס לו יעניקו להורה יש משמעות ואף לביקור הנכדים ועוד משפיעים בעקיפין גם על מצב רוחו של הקשיש.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

בית אבות בסביבת המגורים

החיים הם מסע ארוך שבו אנו חיים שליחות. בין אם אנו מצליחים להשיג אותה ובין אם לא, הזמן ממשיך לעבור ואנו ממשיכים להתקדם עם הגיל ובאיזשהו שלב יש צורך לקבל החלטה. עייפות החומר משתלטת על כולנו וכאשר משימות פשוטות שהיינו רגילים לבצע ברמה היומיומית הופכות להיות קשות יותר ונדרשת לנו עזרה שלעולם לא חשבנו שנצטרך. אם כן השלב הבא יהיה לבחור בית אבות בקרית ביאליק או באזור שבו אנו גרים ולבחירת המקום הנכון יש השלכות רבות.

בתי אבות בקרית ביאליק – המרקם החברתי

גם ככה המעבר בין בית פרטי עצמאי למסגרת עם עוד אנשים איננה פשוטה עבור הקשיש אז לכל הפחות שהמרקם החברתי במקום יתאים לו. כשאנו מדברים על מרקם חברתי אנו מדברים על כך שלפחות חלק מהאנשים ידברו באותה שפה שהוא מדבר, אנו מדברים אזור אותו גיל ויכולת תפקוד ועוד.

שירותי סיעוד

לכל בית אבות יש שירותים רפואיים כאלה ואחרים אולם לא לכל בית אבות יש שירותי סיעוד 24 שעות ביממה. לכן אם אתם זקוקים לשירותים כאלה עבור הקשיש שלכם כדאי לוודא זאת טרם כניסה לבית האבות כולל היקפי השירות עד לפרטים הקטנים ביותר.

מתקנים מיוחדים

במידה וחשוב לכם שיהיו מתקנים מיוחדים במקום תצטרכו לברר אם אלה קיימים שם.. כך למשל למי שחשוב שיהיה בית כנסת במקום, למי שחשובה בריכה, מי שישמח לחדר קולנוע מסודר שבו יוכל לצפות בסרטים ועוד.

אילו בתי אבות נוספים יכולים להתאים להורים שלי?

בבדיקת בית האבות להורה עולה גם השיקול הגאוגרפי ולמעשה האם לבחור בית אבות בעיר מגורי ההורה? במקרה שלנו קרית ביאליק או לבחון אופציה נוספת?
לרוב בדיקת אופציות נוספות נובעות משיקולים כלכליים או מהקרבה אחד מבני המשפחה שיהיה פעיל יותר בביקורים בשוטפים. לדוגמא אם אחד הילדים גר בחיפה תוכלו לנסות לבחור את אחד מבין בתי אבות בחיפה או כל אופציה אחרת בצפון.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

אולי יעניין אתכם לקרוא גם:
איך תוכלו לחסוך כסף במימון בית האבות להורה? קרא עוד
בתי אבות סיעודיים – הפניה לפי מצב בריאותי קרא עוד