בתי אבות בצפת

בתי אבות בצפת – מידע כללי על העיר

צפת היא עיר קטנה המונה כ-35 אלף תושבים, אולם אלפים מתושביה המגיעים לגיל מסוים, מוצאים את עצמם מתלבטים לגבי המשך החיים העצמאיים בבית או מעבר לאחד מרשימת בתי אבות בצפת עם אנשים אחרים. ההתלבטות היא בהחלט לא פשוטה כמו גם המעבר, אולם לעתים כבר קשה מאוד להסתדר בבית ולא תמיד יש עזרה 24/7 עם מטפלת צמודה וגם לעולם לא ניתן לדעת על מי תפלו. כאשר מדובר בבית אבות המקום יהיה מסודר, ערוך ומאורגן לקבלת הדייר וסיפוק כל צרכיו.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

רק חלק מהשירותים הניתנים בבתי אבות בצפת

  • אוכל – חדר אוכל מסודר עם ארוחות מסודרות במהלך היום, הכוללות מצרכים טריים מדי יום ותפריט עשיר בוויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים החיוניים לחיזוק הגוף.
  • שירותי סיעוד – טיפול בכל הצרכים הפיזיים החל מליווי, מקלחת, לבוש ועוד.
  • פעילויות – להעשרת הגוף והנפש, לעניין את הדיירים ולדאוג שאף פעם לא יהיה משעמם.
  • שירותים רפואיים – בסופו של דבר מדובר באנשים מבוגרים הזקוקים לטיפולים ומעקבים רפואיים מדי יום. רופא מקצועי שמכיר את החולים ומלווה אותם וכן צוות אחים ואחיות מוסמכים.
  • שירותים ומתקנים נוספים – כמו שירותי כביסה, דואר, מספר, חדר כושר, בית כנסת, ספרייה ועוד.

אז מדוע דווקא בתי אבות בצפת?

בחירת בתי אבות בצפת נעשית כך לרוב בשל הזיקה של תושבי העיר המבוגרים לעיר עצמה. קרוב לוודאי שהעברתם שנים רבות בעיר ועל כן לא תרצו לעבור לעיר אחרת גם לא לאחר שתצטרפו לבית אבות במקום. כמו כן תרצו להיות קרובים למשפחתכם וכן להיות בבית אבות עם אנשים אחרים בעלי זיקה לעיר המכירים את הסביבה, ההיסטוריה שלה ועוד.

מימון בתי האבות בעיר

בית האבות גובה מהקשישים או מהמשפחות תשלום חודשי לטיפול בהורה. התשלום הגבוה אותו נדרשים לשלם המשפחות מהווה נטל כלכלי על הילדים ויש משפחות הזקוקות לעזרה במימון בית האבות.
בחינת יכולות ההכנסה של הקשיש ובני משפחתו יתנו תמונה מלאה של גובה המימון לו תזכה המשפחה בתשלום לבית האבות.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

אולי יעניין אתכם גם:
מה זה קוד משרד הבריאות ואיך מטפלים בנושא? קרא עוד
איך להתאים בית אבות סיעודי להורה? קרא עוד
מה הכוונה בבית אבות לעצמאיים? קרא עוד