בית אבות בחיפה נווה שאנן – טיפים לבחירת בית אבות ליד הבית

בעיר חיפש תוכלו למצוא מספר רב של בתי אבות הפזורים ברחבי העיר. לכל בית אבות יש את המאפיינים שלו ואת המחלקות הספציפיות לטיפול בהורים המתבגרים לפי הסטטוס הרפואי שלהם. בבואכם לבדוק את הנושא חשוב להתייחס למספר נושאים המוזכרים למטה:

תוכן עניינים :
1. מיקום גאוגרפי – מחפשים בית אבות בחיפה נווה שאנן או במקומות אחרים בחיפה?
2. נושא המימון – כמה עולה בית אבות להורה? ומה זה קוד משרד הבריאות?
3. סגנון בית האבות ואילו פעילויות מציע בית האבות להורים?

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

מיקום גאוגרפי – לבחור בית אבות ליד בית ההורה או ליד מי שיטפל בו?

 

המיקום הגאוגרפי הינו אחד הפרמטרים בבחירת בית האבות. האם להשאיר את ההורה בסביבה הטבעית שלו ולבחור בית אבות סמוך לשכונת המגורים בה התגורר  רוב חייו או לבחור בית אבות שיהיה קרוב למי שיטפל או יבוא לבקר בתדירות הגבוהה ביותר. אז בודקים את האפשרות לבתי אבות בחיפה או אפילו כאלו מחוץ לעיר שסמוכים למגורי הילדים.

כמה עולה בית אבות בחיפה נווה שאנן

נושא הכסף הינו הפרמטר הנוסף ואחד המרכזיים בבחירת בית האבות להורה. השאלה כמה עולה בית אבות נשאלת כבר בתחילת הדרך והתשובה אינה אחידה. כל בית אבות מתמחר אחרת את השהות . כמובן שיש אפשרות להיכנס באופן פרטי לבית האבות ואז נוכל לבחור כל בית אבות שנרצה ונשלם את התשלום המלא. הדרך השנייה היא להיעזר במימון של משרד הבריאות בעזרת קוד משרד הבריאות

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776

סגנון ופעילויות בית האבות בהתאמה להורה

אחרי שדיברנו על הצד הכלכלי והמיקום חשוב גם לודא שבית האבות יתאים להורה גם בשהות היומיומית שלו מעבר לטיפול הרפואי. ישנם בתי אבות שנותנים צענה לאוכלוסיות דוברות רוסית או שפות אחרות בהם ההורים יוכלו להנות מצוות וחברה שדוברת את השפה שלהם. לבדוק עם בית האבות את לוח הפעילויות שלו והאם הוא מתאים להורה שלכם ולאורח חייו כיום.

לסיכום,

בנווה שאנן ובחיפה תוכלו מספר רב של בתי אבות בכדי לדעת שעשיתם את ההחלטה הנכונה צרו קשר עוד היום לייעוץ ללא עלות למשפחות.
הבחירה שלכם בבית האבות ההתאמה אישית להורה חשובה להורה ולמשפחה.

לפרטים ושיחת ייעוץ ללא עלות צרו קשר >> 072-334-0776